måndag 28 januari 2013

Assignment # 1 - Första Försöket...


De fyra blå sakerna

Jag tänker att detta första försöket inte ska sänka mig, utan att jag tar det lite lugnt och känner mig för, det är många nya moment i detta. Tänker att jag ska se vad jag har hemma och kommer på att barnen köpte godis i går - AHA- fyra runda, sötsura, smarriga godisar lever farligt nu! Tanken växer och det känns liksom naturligt att äta dem...mm, gott..! Hinner precis ta några kort med min telefon, innan jag krasande har tuggat i mig dem. Lite dålig planering och självbehärskning hm... Korten jag får är lite tråkiga, så jag bestämmer mig för att manipulera dem lite med min telefon (och väldigt begränsade kunskaper om den). Resultatet kan du se här under, tror jag, eftersom jag inte är nån bloggdrottning ännu. Jag har en bild av hur detta ska presenteras, men jag är lite för otålig så det blir nog att lära av misstaget jag gör istället.

Pratade med Åsa för en stund sedan och det visade sig att vi hade haft samma tanke; vi har båda fotat när vi har blåa godisar i munnen! Skumt. Tur att hon hade blå fiskar ;-D




2 kommentarer: